Japp insane, aja nästa jag mäter slår väl till på "hacken" en bribe och en bloodw babe och vips är min tr nere på normala nivåer igen. :)
Det är nog dags att öppna en ny tråd nu när ligan startat.
Japp, håller med.
EDIT: Kan ingen som är bra på Markdown starta upp den tråden så vi får med reglerna eller det vi kommit överens om på ett snyggt sätt i första posten?
Det är lagat nu (men borde fungerat när ni loggat in). :)
En sak att tänka på är att nya lag inte "är med i ligan" förrän de har spelat en match, och det är bara lag som har spelat minst en match som kan lägga in sina egna matcher. Det innebär att i början av en liga är det enklast om NHH eller jag lägger in era första matcher. (Eller om ett av lagen redan varit med, så kan det laget lägga in matchen.)
Att det fungerar så beror bara på hur OBBLM är byggt, och det är också därför som lag inte syns på förstasidan förän de har spelat minst en match.
Jag gjorde 0 saker med alla spelare. Så det enda är en MVP på en wardancer. Kul start...
Jag tänker bojkotta Frantic om han ska slå så där sinnessjuka improvements rolls igen.
Japp insane, aja nästa jag mäter slår väl till på "hacken" en bribe och en bloodw babe och vips är min tr nere på normala nivåer igen. :)
Japp, håller med.
EDIT: Kan ingen som är bra på Markdown starta upp den tråden så vi får med reglerna eller det vi kommit överens om på ett snyggt sätt i första posten?
Ny tråd skapad. Den gamla stängd.
Jag har störda mängder saker att göra fram till torsdag. Dessutom borde jag måla alla spelare i CSS, men det ska nog också hinnas med tills dess.
Det är för övrigt helt sjukt att få dubblar på båda sina alvblitzers och stat increase på två catchers. Tur att man har ett gäng billiga hobbos som snabbt kan bli dirty players.
Jag började måla mitt nya lag i förrgår efter en bra stund av filande, 'stuffande och basande.
Hrm, jag borde verkligen sätta igång och bygga mitt nya lag :) Även om det inte blir klart till B4 så kanske B5!
Jag räknar med att du tänker vara med i B4? Man har ju hela sommaren på sig att spela. Bara kul än om ma bara hunnit spela några matcher innan slutspelet drar igång.
Jag började måla mitt nya lag i förrgår efter en bra stund av filande, 'stuffande och basande.
Najs, så då är du snart redo för action :)
EDIT: Kan tillägga att jag proxar mina alver med High Elfs (samma pos players) tills jag får mina nya alver (beställda).
Jag funderar på att svänga mina lurviga under B4 och damma av mitt gamla Skavenlag :) Även om det skulle bryta traditionen med ett nymålat lag till varje säsong... :/
Det tycker jag du ska göra, bubble 4 är som jag ser det mer på skoj, tidsfördriv för oss Blood Bowl tokiga som måste få lite BB under sommaren. :)
Nej då Erik jag har inte ändrat mig :) Haft lite mycket att göra bara. Nu ska jag bara försöka klura ut vilket lag jag vill spela och därefter hitta ett lämpligt offer att stampa ner i astrograniten ;)
Välkommen till stridshammaren Johan! Inte en sekund för tidigt, det har bara känts som halvkonkurrens när du inte varit med. Nu skulle vi bara haft hit Jonas också, för lagmoralen ;)
Tack alla!! :D
Mr 50% ... hehe klockrent :)
Kanske man skulle ta och shocka med att lira dvärgar :o
Man ska väl prova allt innan man dör eller? ;)
hehe det är ingen chock, det är som ett brev på posten eftersom jag för precis 20 sekunder sedan skapade ett amazonlag
Hahaha!! :D Life is good! ;)
Vad najs Johan, vad najs.
Basses dvärgar är som sagt färdigmålade och redo för avhämtning hemma hos mig, jag har en death roller vid namn Satan Claus som du kan köra med, om han saknar den.
Jag har målat halva mitt dvärglag men har övriga starplayers som Basse saknar :), så du behöver inte proxa när du tänker köpa in dem.
När du är klar med laget Johan är det bara att flåsa åt mitt håll så är mina alver redo att få smaka dvärgars kraft. :)
Övriga som vill möta alverna? Sure thing säg bara till, de är redo :) Danne kan dock få vänta ett tag, så det blir iaf lite space mellan matcherna oss emellan.
Gjort en snabb sammanställning av vilka som är/kommer vara med under sommaren, så det blir lättare att få tag på folk som spelar denna säsong:
Frantic - Elf's - 070-3933931
Dan ze man - Chaos Pact - 073-8304578
Rolling Snakes - Amazon - 070-2310497
KristofferMcSorley - Wood Elves - 070-5588573
Emil Emilsson - Nurgle - 070-2116623
Odium_Khan - Khemri - 070-6638753
Johanovich - Dvärgar - 070-2237418
Kan ju lägga upp detta i första posten + addera eventuella eftersläntare som vill vara med så vi får en mer komplett lista.
Jag kommer eventuellt att ha tid för en match sen fredag eftermiddag. Kommer dessutom att spela med handikapp då jag lär ha pinat i mig en halv flaska portvin vid det laget på jobbet. Jag har TV103.
Vad snackar du om Frantic, är mina dvärgar hos dig??? Av vilken anledning har de smygit sig dit?
Givetvis Johan ska du spela med MIN deathroller då den är målad i team colours. Och jo, jag har både en sågandes dvärg samt Grim Ironjaw =)
BTW, vem i gänget har mina dark elves just nu? Mina chaos dvärgar? Och slutligen high elves?? Gissar att högalverna är hos Daniel Ze Man iaf ...
Vad snackar du om Frantic, är mina dvärgar hos dig??? Av vilken anledning har de smygit sig dit?
Givetvis Johan ska du spela med MIN deathroller då den är målad i team colours. Och jo, jag har både en sågandes dvärg samt Grim Ironjaw =)
Ah, min granne, Simon lånade dem av dig tidigare eftersom jag spelade med mina. Tror jag ska försöka måla dem lite i morgon. har väl halva laget kvar, men med washerna går det fort. :)
Tycker det är bra att vi har stenkoll på var alla lag är ;D
Basses high elves är hos mig och jag gissar att det är mina wood elves som han spelar med.
Hmm, har dock ingen aning var mina undead är ...
Jamendåså :)
Jag skulle gärna vilja spela en match ikväll hos mig efter sängdags för de små. Liksom för att fira in helgen lite. Finnes någon likasinnad mobil motståndare?
Jag spelar gärna ikväll. Blir det vid nio eller nåt sånt?
Odds inför kvällens sammandrabbning mellan Basses Alver och Johans dvärgar är hämtat från D3ath-B3t.net
Hemmaseger: 1.45
Draw: 2.30
Bortaseger: 3.75
Johan gör 3 cas eller mer 1.75
Johan gör mindre än 3 cas 1.75
Basse köper in ett träd efter denna omgång: 1.01
Basse slänger alverna och börjar om med ett hårdare lag: 1.95
Hahaha!!! Att D3ath-b3t.net känner Basse så bra :)
HAHA LOL
Mina mesar lyckades med 0 pass, 0 cas och - håll i hatten - EN TD! Något annat nybörjarlag som vill möta Bubbles troligtvis sämsta alvlag hittills?? Ikväll alltså....
Det verkar som att du är ny här. Om du vill vara med, klicka en av följande knappar: