Det är även fel på nya versionen av Opera, det bra ut i IE 8. Stridshammaren är kanske pyttemjuk vänlig.
Jag kör Firefox och det är inga konstigheter.... även om jag inte bemödar mig med IE8 (så jag saknar på så sätt referens).
Ett par frågor ang nya viskningssystemet.
Varför försvann vissa viskade trådar man hade i förra versionen av sidan?
Vad exakt gör knappen "radera viskningar"? Tar den bort alla viskningar man gjort i tråden som man för tillfället visar? Tar den bort alla viskningar i tråden man för tillfället visar? Tar den bort alla viskningar man gjort? Tar den bort alla viskningar man gjort och fått? Raderar den internet?
Vet inte, det är första gången någon säger att en tråd saknas. :)
Den tar bort hela den viskade tråden man för tillfället visar (från din synviken). Kanske borde uppdatera texten till att säga det tydligare.
Märkte också att den länk man hamnar på efter man raderat viskningarna är fel, har satt det på min TODO-list. :)
@Serpent Det har tidigare funnits en plan att installera WMD-editor, men jag gissar att @Setomidor har mycket anant att göra.
Vi uppgraderade också något tidigare än vad som kanske hade varit optimalt funktionalitetsmässigt, men vi ville göra den stora ändringen innan jag slutade som admin. Den nya versionen ger också bra mycket bättre möjligheter till vidareutveckling, men allt kommer inte på en gång.
Kan ni möjligen fixa till datum-modellen? Nu är det Månad-År-Dag... Kanske i traditionell svensk stil: År-Månad-Dag istället?
Hur hade det varit med att göra så att en tråd man startat själv också ändrar färg vid nya inlägg... samt att det automatiskt tas bort "meddelanden" om att någon skrivit något i en tråd om man läst den?
Mellan "Viskningar" och "Logga ut" finns varje inloggad användares namn. Vid svar i en skapad tråd dyker det upp en siffra i gult som indikerar antalet svar, men också meddelanden, viskningar osv.
När man trycker där, kommer det upp ytterligare några knappar som lyder "Händelser", "Meddelanden" och "Trådar". Som det är nu, kan jag gå in och läsa min tråd, fastän siffermarkeringen kvarstår på "Meddelanden". Alltså det finns inget som känner av att tråden är läst och kopplar detta till att även meddelandena borde vara lästa.
Lite klarare?
Kan du välja att låta den vara kvar för viskningar, men avstängd för input i trådar? I så fall vore det nog det bästa.
Fast det gäller bara e-postnotifikation... och inget är förbockat.
Tror den där buggen med trådar som inte markeras lästa spökar på "Fanatic"-tråden. Nu är den på 201 och den blir inte markerad som läst...
Tog saken i egna händer... ^^
Vilket också är antalet inlägg per sida. Det är vid ny sida buggen uppstår.
Yay! Välförtjänt!
Det verkar som att du är ny här. Om du vill vara med, klicka en av följande knappar: