Jag har fått för mig att folk är skitduktiga på att måla upp nya armeer inför Fanatic. Men jag vet inte vad jag grundar det på. Hur många därute är det egentligen som planerar att ha en ny arme färdig till Oktober?
(Med ny räknas inte ny armelista, utan en stor procent målande)
Jag kommer att måla om mina Space Goats så att de är i samma färgschema (och får en massa nya fordon att leka med) samt att jag kommer att göra färdigt mina Grey Knights (vadå, typ 20 modeller).
Själv lutar de åt en helt ny High Elves armé. Har målat 5 lothern sea guards, en magiker, en prins på griffon och 10 Swordmasters. Thats it.
MOste bygga om min beastmen
Tomb Kings - finns det lättare armé att måla?
Ska damma av mina mariner (som i princip jag aldrig spelat) och fixa klart dom. Behöver fixa upp ett gäng fordon, walkers och några enstaka gubbar till för att få dom fullständiga.
Jag kommer att ta steget från 40k till fantasy. Så i oktober kommer det en Khorne-demon armé!
För mig blir det ingen ny armé denna gång men jag sitter och slipar på en ny lista som kommer kräva en hel del jobb. Min troll-armé kommer överge sitt spindeltema och satsa på bättre trupper istället.
Känner mig modig och kommer nog spela beastmen. Så en helt ny armé kommer målas upp. Sedan beror det ju på vad som kommer fram till oktober. Kommer ogres med en ny, värre Brahmir staue, så kanske jag tänker om...
Jag har tänkt att göra en ny armé i typ två år nu. Får se om jag hinner/orkar till höstens Fanatic...
Dark Eldar Harlequins!
Verkar bli Ogres för mig har just nu mellan 1000-1500p modeller beronde på vad som kommer gå att använda när boken kommer
LORDS:621
dumbulle ,dawn stone ,sword of striking ,gnarld skin ,heavy armour ,sheild ,ramhorn
dumbulle 2 ,2+från boken additonail
HERO:134
BSB ,heavy ,enchanted sheild ,2+ward mot flaming från boken
CORE:642
5 raiders
5 raiders
2 tuskgor chariots
29 gors additonal full comand
30 ungors full comand
SPECIAL:550
6minotaurer
5 harpys
5 harpys
1 razorgor
1 razorgor
RARE:550
1 jabberslyth
1 gorgon
2497pts det är listan jag är sugen på//filip GO Team TUNDERSTOMP!!! ^^
Det verkar som att du är ny här. Om du vill vara med, klicka en av följande knappar: