Warhammer spelare med svår abstinens söker någon att lira med.
  • Mattias Nilsson October 2011 14.

Hej,

Boka tråden i det här forumet verkar vara rätt död så jag startade en ny tråd. Jag är relativt nyinflyttad till Umeå och är i behov av att lira lite Warhammer. Tänkte kolla om det är någon som är sugen att spela mot min WoC armé? Som jag har förstått det är det nästan alltid folk i lokalen på tisdagar och torsdagar men jag kan spela nästan vilken dag som helst.

/Mattias Nilsson

• benjiibenjii October 2011 14.

Kan absolut tänka mig spela: ) (jag spelade vampyrer när du var förbi) sön mitt på dagen?

• Mattias Nilsson October 2011 16.

Hej! Har varit bortrest över helgen. Men spelar gärna till veckan om du har tid? Alla dagar förutom måndag funkar för mig.

• joda October 2011 16.

Man bjöd ju inte direkt på mkt motstånd i helgen :/

• Mattias Nilsson October 2011 17.

Nä men du spelar ju med Dark elves... Det säger sig självt att du förlorar mot WoC. Plus att jag är så förträfligt jävla bra dessutom ;)

• benjiibenjii October 2011 17.

har tenta till fredag så det blir nog inte så mkt spel tilldess :p nästkommande vecka kan jag spela. nämn tid och plats bara^^

• SetomidorSetomidor October 2011 17.

Fortsätt med matchbokandet i Bokamatcher-tråden, så slipper vi många små trådar med samma syfte :)

(Det bästa sättet att "liva upp den" igen är att posta i den!)

Stängd!

Denna tråd är stängd.
← All Discussions

Välkommen!

Det verkar som att du är ny här. Om du vill vara med, klicka en av följande knappar:

Logga in Registrera dig