Har köpt bucklor idag och kan säga Stanley Cup, släng dig i väggen:-) Skumpan inhandlas nästa vecka.
Det blir bål serverat under förmiddagen (och kanske kvällen), någon som har några smakförslag? Kommer att inhandlas massor av snacks som kommer att stå framme hela tiden
God mat och trevligt sällskap, kommer att bli grymt
Visst vinner jag bettingen? :)
Beror ju på om det blir fullt eller inte:-)
rom och cola går alltid hem hos dom flesta!
Panikmålar i dagarna :D färdigmålat ? nja, men iaf målat!
Grupp 1:
Björn Eriksson, Dark Eldar
Linus Widner, Space Wolves
Tomas Sandström, Space Marines
Per Andersson, Necrons
Grupp 2
Niklas Wahlström, Necrons
Oskar Andersson, Space Marines
Martin Kristiansson, Space Wolves
Ola Örnberg, Imperial Guard
Grupp 3
Toni Kortelainen, Grey Knights
Victor Öhlund, Imperial Guard
Tommy Markström, Orks
Johan Asplund, Tyranid
Grupp 4
Pontus Boström, Dark Eldar
Jonas Kriström, Chaos Space Marines
Daniel Tarander, Space Marines
Linus Söderberg, Orks
Grupp 1:
Melker Persson, Daemons
Kristoffer Thorneus, VC
Jim Robertsson, Empire
Robin Andersson, WoC
Grupp 2
Johan Hagner, OK
Patrik Edström, Lizardmen
Andreas Mannberg, OK
Kristian Nilsson, Skaven
Grupp 3
Magnus Eriksson, WE
Kristoffer Mannberg, Dark Elves
Niklas Ledin, O&G
Niklas Fällam OK
Grupp 4:
PA, Beatsmen
Markus Eriksson, OK
Simon Brändström, VC
Marcus Persson, Sakaven
Har du dragit dig ur dea? Trist isf, hade ju tänkt få revansch på dig.
Önskade att det var så väl, blir ojämnt med mig så då får jag gott kliva åt sidan:-( Hoppas att någon anmäler sig i sista sekunden så jag också får vara med.
Annars kanske du är sugen på revansch när turneringen är färdigspelad?
Grupperna har helt klart muterat.
Ju det var jag. Föll två grupper ner efter jag bytade land raidern till en dreadknight. :-D Hoppas ni som har necrons tycker om att spela mot marines... Jag bjuder på whiskey om det blir för besvärligt för er! ;-)
-Toni
Tycker man inte om att spela mot Marines, så kan ens 40K-upplevelse bli något jobbig....
Grupp 1 är "hårdast" och så i fallande ordning. Nu är det ju inte bara listorna vi går efter utan också känd spelskicklighet. Vi försöker också blanda olika arméer i grupperna så att det inte bara är samma i en och samma grupp och även sära på de vi vet spelar ofta mot varandra för allas trevnad och nya utmaningar.
Tänkte höra lite om det där med skytteltrafik in och ut till området. Tycker mig komma ihåg att jag läste någonstans att det skulle kunna ordnas med.
Sedan tänkte jag flika in att jag själv kommer nog inte dricka något av alkoholhaltig natur och skulle därför kunna utföra lite skytteltrafik tillbaka in mot stan om någon har en bil för det syftet.
Eldoriath: Simpan här på forumet hadde tänkt agera taxi så pm:a honom så fixar det sig
Kronarvingen föds så här nära Fancy moste va ett tecken att det här kommer bli KUNG
någon som inte har en full bil på morgonen? jag söker skjuts till lokalen! Vad har "simpan" för nummer? någon? jag kan nås på 070-5592328
edit: Jag vet också att Robbin söker skjuts
TAGGAD!!!
nu börjar de snart :)
Fantastisk turnering borde bara han funittists ett pris för snabbast matcher men det gav ju myckett mer tid att mingla så så det är lungt
Bra motstånd, bra folk fantastisk stäming fantastisk turnering längtar redan till nästa
Det verkar som att du är ny här. Om du vill vara med, klicka en av följande knappar: