Den 20:e november håller F.U.S.K en 1000p 40K turnering. 10.00 (exakt tidsschema kommer att finnas på plats) och spelar 4 matcher
Turneringen spelas i Tegscentralskolans matsal (vägbeskrivning kommer lite senare)
Det kostar 50:- att delta (anmälningsavgiften betalas på Fantasia eller FUSK innan turneringen, undantag för långväga gäster). Anmälan kan göras här i tråden eller på Fantasia (ange namn och vilken armé ni hade tänkt spela)
Vi spelar utan restriktioner men målat är ett krav. Scenarion kommer att finnas på plats.
Eftersom turneringen är flyttad till större lokaler ökar vi maxantalet till 40 spelare.
Ytterligare frågor kan tas här i tråden.
Tider:
Incheckning 09.00 - 09.45
Match 1 10.00 - 11.30
Match 2 11.50 - 13.20
Lunch 13.20 - 14.20
Match 3 14.20 - 15.50
Match 4 16.10 - 17.30
Prisutdelning 18.00
Välkommen
Anmälningslista
Är det inte för lite med bara tre matcher?
OK, om det finns en smutta av en chans att det blir fyra matcher, så är jag på.
Hmm, undrar om jag ska vara med...
Finns det någon snäll själ som kan tänka sig att erbjuda sin soffa att sova på den helgen?
Klas Lundqvist, har TÄNKT spela Necrons.
Anmäler mig. Eldar ftw!!
pontus anmäler sig !!! DARK ELDAR FTW
Niclas Anmäler sig
Per. Deathwing. Eller Necrons.
Shit, snart fullt!
Undrar om vi underskattat 40k abstinesnsen i den här stan...
Eric Pettersson och Johannes Skarin anmäler sig
Ni som har anmält er nu, skulle det vara ok att höja kostnaden till 50:- om det innebär att vi kan hyra lokal och öka deltagarantalet till 30-40
RAGE QUIT, VAD ÄR DETTA FÖR NONSENS LÅT DOM NYA SPELARNA BETALA 80KR OCH VI SOM ANMÄLT OSS 20KR !!!!!!
Ne men de e lungt för mig . . . kan komma in på fantasia å betala 20/50/? kr.
Säg bara till i förväg vars man ska vara och hur mycke pengar man ska ta mese.
Ni som har anmält er nu, skulle det vara ok att höja kostnaden till 50:- om det innebär att vi kan hyra lokal och > öka deltagarantalet till 30-40
Helt OK för mig.
Men hur många fler spelara pratar vi om? Om det stannar vid typ 18 anmälda kommer det vara värt det? vad kostar hyran för den nya lokalen? Hur mycket kommer vara kvar till priser efter betalning till arrangörerna och hyran? VAR ligger den nya lokalen? förflyttning till och från lokalen? Fikapauser och kiosker/godisbutiker i närheten ? Pris till random spelare kanske (har själv inte så stor chans att vinna tror jag) ?
., många frågor ,,. ,. . , 8st .
dea - jag är på större event
Asså större lokal låter najs!
Nog går det bra med 50:- Hur många fler blir det och var håller vi till?
Jag har sett uppgifter på att det finns ungefär 17 000 Per Andersson i Sverige...
OK, hur löser vi det här? Antingen får ni anordna en "fight to the death" för att avgöra vem den RIKTIGA Per Andersson är... eller så får vi numrera er på något sätt...
I söder har vi ett antal olika Per/Pär på turneringarna, men oftast inga dubbletter. Däremot brukar det utveckla sig en kamp om vem som är bästa Per/Pär...
(Och en spelare har specialtärningar med Per eller Pär som etta respektive sexa. Används egentligen bara när man möter en annan Per. :) )
Nu har vi bytt spellokal, turneringen kommer att hållas på Tegscentrals matsal. Detta gör att anmälningsavgiften kommer att bli 50:- men att vi kan vara 40 spelare istället. Så det är bara att boka undan den 20:e, måla upp en armé och se till att vara med.
Första posten är uppdaterad med all ny information
Fyra matcher It Is =)
Schema högst upp
1h 30min per match!? Jag hoppas singelspel går snabbare än lagspel, annars blir det riktigt stressigt.
Finns det något som jag missat att klaga på? :D
Det verkar som att du är ny här. Om du vill vara med, klicka en av följande knappar: