Bilder på nya tyranids och space wolves

edited 22 februari 2012 13:03 in Off topic

klick

EDIT mer bilder

produktlista på modeller som kommer släppas klick

Kommentarer

  • Dräggel. Spelar inget av lagen men det kliar i fingrarna att göra wolfriders av fenrisian wolves och fixa goblinchariots dragna av thunderwolves.

  • Äntligen riktiga vargar!

  • Nice. Tror jag får leta upp min space wolf codex. Tror jag ser min framtida arme. :-)

  • Wolf riders här kommmer jag JIIIIPI!!!

  • Tjohoo! Swarmlord åt folket! Hur många turneringar kommer att släppa in honom måntro... Tyrannofex/Tervigon kombon var ju ganska väntat, även om jag i min hjärna hade föreställt mig dem betydligt biffigare (Läs Feta på gränsen till nurgliga...)

  • Swarmlord åt folket, och sedan åt han djuren och träden...

    Bara snygga modeller den här gången också.

    Vilken var den senaste riktigt fula modell GW släppte? Pumba?

  • Tyrannofexen ser ut som en liten hierophant, awsome!!! Grymt snygga modeller för övrigt och att de till och med la till vingar till tyranten..

  • @Per Andersson Orm surfarna!

  • Yes, helt klart coola modeller. Thunderwolfsen ser mycket bättre ut än Canis...som ju är rätt ful.

  • Swarmlord åt folket! Hur många turneringar kommer att släppa in honom måntro...'

    Your point...?

  • edited 22 februari 2012 04:20

    Jag gillade ju Pumba. På riktigt.

    Canis är vedervärdig, de här ser mycket bättre ut ja.

  • mhmh
    edited 22 februari 2012 06:14

    Canis går säker få cool nu. Själva mannen på vargen är ju inte så dum. Men då kommer frågan. Hur ser en bra Thunderwolf lista ut. Får börja skissa lite.

    Och jag gillade pumba. Gillar orginal canis också men det kan ha med min vikinga kåt het att göra också.

  • Swarmlorden tilåts på fanatci och på FUSK turneringar mig veterligt 40k har ju sjukt lite restrektioner

  • jag vet inte varför men jag tycker att swarmlordens svärd ser lite..... mesiga ut. Dock är det bara min åsikt.

  • Är nyficken på alal bitsen coh vad man kan göra med kittsn menar kolla alal häftiga monster tyrand spelarana bygt med bara carnefex och trygonkitten nu får dom två ny att leka med tror inte Harpyn borde va så svår att göra nu

  • Är det en ny designad Ragnar som kommer också? Eller gammla ful pose ragnar i finecast.

  • Skulle Swarmlorden vara bruten på något vis? Man betalar ju högt pris för en kille med 3+ save.

  • Svärmchefen är farlig om man vill slåss i närstrid (sa Dundervargsspelaren), men annars är han väl inte läskig så man skriker...

    (Om det inte är Cthulu-Swarmlorden. Då skriker du. Och blir galen.)

  • Åh nej,Tyraniderna har ett långsamt monster som kostar mer än en Landraider och gör att dom kan försvara sig mot TH/SS Terminators och Thunderwolves i närstrid! Fort, meddela turneringsarrangören så dom kan banna Swarmlord!

  • Haha N.I.B. är den evig krigare också då. Grey knights har ju förmågan att hugga ihjäl stora saker?

  • Nids gick å totalglömde hur det där med att vara evig funkar i nyaste codexen.

  • @ N.I.B.: Jag tänkte mest ur min eget perspektiv. Nog är det skoj med stora stygga svärmbossar, men han kommer inte att platsa i min armélista till några turneringar.

  • @Brager du tänkte i ditt perspektiv men skrev att turneringar inte skulle tillåta Swarmlord. Hur tänkte du då?

  • Det ser ut som mina nids ska få sig en tyrannofex i julkklapp. Åtminstone...

  • Skrivfel helt enkelt... Tanken är snabbare än tangentbordet

  • Satans så fula space wolves :p :x.....

Sign In or Register to comment.