Wyvern Lorden som står i fönstret på FUSK

edited 3 februari 2013 11:28 in Off topic

Hej! Den där Orc Warboss on Wyvern (röd wyvern, konverterad) som står framför det stora titan bygget är min. Problemet är att jag vill inte ha den och eftersom att jag inte tror att någon vill köpa den (den är trots allt i metall) så får den som vill ta den, jag spelar ej längre Orcs and Goblins och jag vill att den ska få ett nytt hem, istället för att samla damm! Så fritt fram att ta den. Om någon har några funderingar så viska mig här på stridshammaren

//Thom Olofsson.

Kommentarer

  • Jag vill faktiskt påstå att Orc Warboss på Wyvern är riktigt bra om man skyddar den bakom en enhet troll(som skyddar mot kanonkulor). Inspiring presence på 18" skadar inte heller och att den flyger gör ju sällan saken sämre (att den nästan alltid kan flyga in i närstrid och Whaaaga kan göra stor skillnad för arméns orcer). Hade tagit den om jag inte redan hade en.

  • Jo, den har räddat min armé ett antal gånger. Den kan också vara förödande speciellt i samband med en Araknarok. Dom två var "centerpiece"en i min armé. Jag skulle aldrig ha hett bort den om jag fortfarande kunde spela med den. Men det är det ENDA jag inte fått bort från mina gamla nästan 3000 poäng :p

  • Ja nu är den bortlovad till Trollhoer, bara så ni vet! Tack för att den får ett nytt hem!

Sign In or Register to comment.