Orker

edited 5 februari 2014 18:44 in Off topic

tja. någon som vet hur mycket orker kostar i pts? en ork big mek with shokk attack gun, ork warboss med big choppa, ork big mek with bosspole, ork warboss med big claw, 34 ork boys med sluggas och 2 heavy weapons, 3 deffkoptas, 12 nobs med big choppas?

Kommentarer

  • 934 poäng utan nån extra utrustning enligt Army Builder.

  • okej. och med? skulle du kunna skriva det så får jag se hur mycket allt kostar i pts om du orkar? för då är du jätte snäll :)

  • 'battlescribe' är ett gratisprogram du kan ta hem, bra för att kolla diverse poäng. Finns både mobil och vanlig version.

  • 934 poäng är med den utrustning du listade, sen vill man väl ofta slänga in heavy armor och/eller cybork body på karaktärerna och kanske nobzen också, och kanske lite annat enligt smak... men 934 poäng med det du listade i alla fall, 950 om man snålar med extra utrustning och närmare 1000 om man e frikostig.

  • Seth: okej då ska jag kolla upp det

    Tompa: okej. tackar

  • någon som har en ork codex som bara ligger? för tänkte om någon har det så kanske man antingen kan köpa den eller byta den mot någon codex/bitz som en behöver.

  • någon som sitter på deffkopta från assault of the black reach? hur många spelar ingen roll hur många men sitter du på några så är jag intresserad av det och hur mycket du ska ha för dom viska till mig då.

Sign In or Register to comment.