Cadian dirtbikes.

edited 5 mars 2008 21:28 in Figurmålning etc

Håller på och konverterar lite dirtbikes. Köpt en dark eldar jetbike och en sm bike och har tänkt ha en liten bilddagbok.

Här är länken till bilddagboken. Länk

Vad tycker ni?

Kommentarer

  • Ser lovande ut :)

  • Jag tycker hjulen ser lite för stora ut, men det är svårt att avgöra säkert innan det finns en färdig prototypcykel.

  • Jag håller med om däcken. Men å andra sidan vill man inte att de ska se ut som el-cyklar heller...

  • edited 5 mars 2008 22:38
    Jo däcken är lite stora jag ska fila ner dom så mycket jag kan, ville inte betala 100 kr för att få tag på däcken i http://uk.games-workshop.com/convershunklinic/40k-cadianroughriders/ så jag bantar ner SM Bike däcken
  • Känns som om det vora ganska coolt med små däck där fram om jag ska vara ärlig, behåll de grymma mega däcket där bak, får man en riktig biker mice + traktor känsla :D
  • Har postat Främre upphängningen och kontrollpanelen
  • Ser ju faktiskt lovande ut. Ska se om jag inte har några däck som skulle passa bättre, isåfall skulle man ju faktiskt kunna bygga sig en motorpatrull. Fråga, skulle det se helt fel ut med banddrivning bak?
  • Nä faktist inte, gör en vinter patrull med snöade baser och skotrar :D
  • Nya warbiken med band till orkerna ser nice ut.

    Och dom gamla var faktiskt inte helt horrible (om man bortser från förarna, som var horrible)

Sign In or Register to comment.